2014. június 19., csütörtök

Why?!

Mint láthatjátok belekezdtem én is egy olyan dologba, amihez azt hittem sosem lesz merszem! Nem tudom mégis minek köszönhetem ezt a löketet, a kajszis Soproninak vagy annak, hogy már besokalltam a visszafojtott közlésvágytól.. lényeg a lényeg, hogy itt vagyoook, hello világ, viszlát ki nem mondott szavak! :D Kb. 1,5 évvel ezelőtt szippantott be engem is a blogvilág, de eddig csak meghunyászkodva, lopakodó üzemmódban kommenthuszárkodtam kedvenc blogjaim posztjai alatt, aztán olyan nagy volt a szívóerő, hogy többet akartam.. de csak akartam. Most viszont a tettek mezejére léptem! Nem szeretném így előre bekategorizálni ezt a cyber-naplót, de tudjátok nő vagyok, szeretem a rap zenét, szóval jöhet minden csilli-villi fux, vakolat, jó rucik, mégjobb zenék és éljenek a gettóbuxák! :D Ez picit erős nyitásnak, ugye? Csakis a kajszis Soproni a felelős, kóstoljátok meg, függőséget okoz! Na, de ne humorizáljunk. Földöntúli vonzalmat érzek a smink és sminktermékek iránt, mondhatni ez a fétisem, annyira szép és annyira művészi, olyan hihetetlen, hogy mennyi mindent kilehet hozni egy emberi arcból ezekkel a kis kencékkel! Szinte csodát művelnek és én ezt imádom, tudva milyen karikáim vannak! :D Annyira ratyi vagyok az elsőkkel kapcsolatban, ez az első bejegyzésem, foggalmam sincs mit kéne írnom vagy mondanom, csak hagyom, hogy sodródjak a karakterekkel. Nagyon szeretném ezt csinálni, és jól csinálni. Sok minden van bennem és nem szeretném tovább elfojtani magamban, ezért most abszolút igazak rám Karinthy szavai, miszerint "nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek"! :D Sajnos ennek ti isszátok meg a levét, de remélem annyira nem bánjátok! :) Már van egy pár tervem a bejegyzéseket illetően, remélem mihamarabb napvilágot látnak. Addig is élvezzétek ezt a jó időt egy kajszis Soproni mellett!

Végezetül belinkelem nektek az egyik kedvenc zenémet! :)


14 megjegyzés:

  1. A kajszis Soproni már tervben van, remélem, sok-sok bejegyzést láthatunk/olvashatunk majd tőled :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy Te is írsz most már! :) Egy picit sejtettem, hogy beszippant majd ez a forgatag, mert annyira közlékeny, normális olvasó (immáron blogger) vagy, hogy szerintem csak idő kérdése volt, hogy végre beadd a derekad! :) Sok szerencsét, olvasót, kommentelőt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!!! *.* Hát, az elején nem voltak ilyen terveim, úgy bő fél éve mozgolódott bennem igazán, aztán kitudja, remélem lesz kitartásom hozzá! :) Amúgy nem olyan könnyű, szóval megemelem a kalapom előttetek, de komolyan! Termékeket befotózni, meg értelmes, élvezhető szöveget komponálni, azért nem egy fél óra! :D Ellehet vele pepecselni.. legalábbis én eltudok! :D Nagyon szépen köszönöm a jókivánságokat! :*

      Törlés
  3. Már én is vártam mikor kezdesz bele! :) Éreztem is, hogy lassan nálad is megérik a dolog! :) Jelölj be facen, segítek pár dologban, ha gondolod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen, át is megyek face-re! :))

      Törlés
  4. Sok sikert a bloghoz, és imádtam ezt a számot, remélem ezzel sokat elmondtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eléggé! :) Kevesen ismerik, nem egy mai darab, de aki ezt a zenét szereti rossz ember nem lehet! :))

      Törlés
  5. Éljen a kajszis Soproni! Amúgy is, de hogy még a blogoláshoz is ez lehetett az egyik löket, főleg :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta is nagy kedvencem, rendszeres fogyasztója lettem, persze mértékkel! :P Viszont azóta felfedeztem egy (számomra) új muníciót a Mojito-s Arany Ászok személyében! :DD Valami isteni! :P

      Törlés
    2. Az sem rossz, de valamelyik márkának van mentás 0%-osa, és az finomabb, csak nem találom már sehol, ezért számomra a mojitós már csalódás, de szerintem csak azért, mert a másikat kóstoltam előbb :-D

      Törlés
    3. Nem a Soproni lime-mentára gondolsz? :)) Őt is szeretem, az első söröm volt idén nyáron! :D Ha rá gondolsz, lennie kell, én folyamatosan összefutok vele a polcokon! :)

      Törlés
    4. De, rémlik valami ilyesmi, hogy lime is volt benne, de a mi Sparunkban nem volt az tuti, mert vagy tíz percen át olvasgattam az összeset :-D

      Törlés
    5. Lehet minden nyitáskor bespajzol valaki belőle, ne add fel!!! :DD

      Törlés