2014. június 28., szombat

TESZT | Gerovital Plant Hidratáló Nappali Krém

Ma ismét egy tesztet hoztam Nektek. Már régóta kiváncsi vagyok a Gerovital Plant termékekre, mindig is nézegettem őket a DM polcain, valamiért azt hittem erről a márkáról, hogy ugyanúgy mint az Alverde, a natúr-kozmetikumok táborát erősíti, aztán ahogy jobban utána néztem, kiderült, hogy ez nem is annyira igaz.. ami azért picit szúrja a szemem, mert viszonylag sok bio kozmetikumokkal foglalkozó oldalon feltűnik ez és a márka többi terméke is, picit csalóka.. Június közepén voltam olyan szerencsés, hogy a Szépséglabor blog Facebook-os oldalán megnyertem egy játékot, amely ezt a hidratáló krémet tartalmazta. Nagyon megörültem, hiszen amúgy is játszadoztam a gondolattal, hogy beszerzek valamilyen GP terméket, illetve azért, mert Fortuna végre mellém állt, ami nálam nagyon ritka, ezért annak is nagyon tudok örülni, ha egy Balaton szelettel nyerek még egy Balaton szeletet! :)

A termék 50 ml


Amit elöljáróban tudni kell rólam és az arcbőrömről, hogy alapjáraton a normál bőrűek táborába tartozom, viszont télen és nyár elején átmegy a bőröm normál-száraz kombóba, és ilyenkor kell neki egy kis extra tuning. Ebből kifolyólag nem nagyon vagyok arckrémes, viszont próbáltam már sokfélét, általában éjszakára használom őket vagy ha van olyan jó, nappalra sminkalapnak! :)

Pár szót ejtenék a csomiról. Picit csalódott voltam, amikor kinyitottam a dobozkát és láttam, hogy a krém egy olcsó hatású műanyag tégelyben helyezkedik el. Mivel egy 2.000 ft körüli termékről van szó, én ennél többet vártam, hiszen a L'Oreál és a Garnier termékek is hasonló áron kaphatóak, mégis megkapják az üvegtégelyt, ami nekem picit 'luxe' érzetet nyújt, nem pedig olyat, mintha egy 5-600 ft-os arckrémet vettem volna! :/ Nekem az üvegtégely szimpatikusabb egy arckrémnél, sokak szerint nem táskabarát, én mindig bedobáltam, sosem volt probléma! :)


A leírás szerint:"A krémben lévő Herbatonic komplexum és az Aquaxyl biztosítják a bőr optimális hidratáltságát és ásványianyag-tartalmát. Az esszenciális zsírsavakból álló Ceramidyl-Omega segíti a bőr megújulását, hidratálttá, rugalmassá és feszessé varázsolja. A jojoba és szója természetes növényi olajok táplálják és regenerálják a bőrt, miközben egész napos védelmet nyújtanak.
Az organikus havasigyopár-kivonat antioxidáns hatásának köszönhetően nyugtatja a bőrt és védelmet nyújt a mindennapi környezeti hatásokkal szemben."
A krémet egyébként kifejezetten a 20-45 év közötti nőknek ajánlják, bármilyen bőrtípusra, akár érzékeny bőrre is! Jól hangzik, nem? Nézzük is tovább.. Az összetevőkről nem sokat beszélnék, árulkodik az magáról! Ha megnézitek a Krémmánián az INCI-t, egyből láthatjátok, hogy ez az arckrém cseppet sem bio, hiszen van benne mesterséges illatanyag és tartósítószer is jócskán, ami miatt bionak lett titulálva az a bio havasigyopár-kivonat, amely megakadályozza a szabadgyökök (róluk később..) kialakulását, megőrzi a bőr természetes hialuronsav tartalmát, óvja a kollagén és elasztin rostokat, ezáltal megőrzi a bőr rugalmasságát és csökkenti a ráncokat. Emellett tartalmaz Omega 3, 6 és 9 zsírsavakat is, amelyek a bőr rugalmasságáért és védekezőképességéért felelnek. Apropó muszáj megjegyeznem, hogy a krém nem tartalmaz fényvédőt, ez azért fontos info, pláne, hogy itt a nyár, ilyenkor fokozott fényvédelemre van szüksége a bőrünknek! Erre figyeljetek csajok! :)

 A krém állaga első ránézésre sűrűnek tűnhet, azonban egy nagyon könnyű, enyhén vizes krémről van szó, ami elég gyorsan beszívódik a bőrbe, emelett nem hagy ragacsos érzetet, nem csillog tőle a bőröm, éppen ezért sminkalapnak is tökéletes, de, mint fentebb említettem is, nem tartalmaz fényvédőt, ezért célszerű egy olyan alapozóval/bb-vel folytatni a sminkelést, ami viszont igen! :) Az illata kellemes, nem tolakodó.  És akkor jöjjenek a tapasztalatok! Mint ahogy említettem is, ilyenkor nyáron nekem normál-száraz a bőröm. Ahogy a krém is ígéri, ez orvosolva lett, hiszen a zsírsavaknak és a növényi olajoknak köszönhetően gyorsan hidratál, egyből meglátszik az eredmény, viszont szerintem az én bőrömnek ez kevés.. :( Nap végére, amikor nincs más rajtam csak ez a hidratáló, akkor a kényesebb területeken érzem, hogy ismét ugyanolyan száraz a bőröm, mint a krém felkenése előtt. Úgy tűnik ez csak egy instant megoldásnak működik nálam, de annak viszont szuper, mert gyorsan és nagyon puha lesz tőle az arcom! :)   Összességében szuper termékről van szó, hiszen nagyon gyorsan beszívódik és egyből hidratál, teszi a dolgát. Nekem viszont annyira nem vált be, hogy utánpótlást vásároljak, de ez persze nem zárja ki azt, hogy másnak lehet ez a nagybetűs HIDRATÁLÓ KRÉM. Mindenesetre ezt a tégelyt előszeretettel elfogom használni, hiszen sminkalapnak nagyon jól szuperál! :) Egy termék alapján nem írom le a márkát, nem is lehet. A hajápoló szérumok egyikével még biztos próbálkozni fogok! :)                        Ti próbáltátok már ezt a krémet? Esetleg más Gerovital Plant terméket?                                                            Van bevált hidratálótok?                                  Kiváncsi vagyok a véleményetekre, írjátok meg bátran! :)


2 megjegyzés:

  1. Nem ismerem ezt a terméket, de szimpatikusnak tűnik, habár valószínűleg nálam is hasonló eredménye lenne, mint nálad. Alapjáraton normál, kissé száradásra hajlamos a bőröm, így a zsírosabb krémek válnak be igazán számomra, viszont nyáron jók ezek a géles állagú kencék is, mert nem nehezítik el a bőrt. Igaz, hogy naponta kétszer-háromszor kell használni, de nekem az ilyenek most jobban esnek a melegben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nyáron én is jobban szeretem a vizesebb állagú krémeket! :) Tegyél vele egy próbát, lehet neked jobban beválik majd, nem rossz termék, csak én vagyok kötekedős! :D Mostanában nagyon figyelek arra, hogy amiben csak lehet natúr változatot használjak, persze ettől még nem zárkózom el teljesen a többi kozmetikumtól sem, hiszen van olyan ami natúrban nem válik be, ilyenkor pedig nem ragaszkodom hozzá kézzel-lábbal, és végül maradok a többinél! :) Köszönöm a kommented! *.*

      Törlés