2014. június 20., péntek

Ismerj meg jobban TAG

Ajj, tudom, tömény dumával uncsi indítani, de úgy gondoltam mielőtt beleugrom a mélyvízbe, kitöltöm ezt a TAG-et, ezáltal is picit jobban megismerhettek engem és talán a személyiségemből is átmegy valami, ami a továbbiakban igazán jól jöhet, hiszen (szerintem) úgy könnyebben tudtok azonosulni a posztokkal és az írásommal! :) Egyébként ezt a TAG-et Njoythestyle Reninél olvastam a minap és annyira megtetszett, hogy gondoltam ez egy jó bevezetés lehet a bloghoz! :) Érdemes hozzá is bekukkantani, épp egy szuper játék folyik csodás nyereményekért, na de sok a duma, lássunk neki!

1. Kiről lettél elnevezve?
Fogalmam sincs, annyit tudok, hogyha esetleg fiúnak születek a Gábor nevet kaptam volna.. o.O Azt hiszem így jobban jártam.. bár nem nagyon szeretem a Gabriellát, de már spanok vagyunk! Van egy ikertesóm, őt Nikolettnek hívják, ha viszont fiú lett volna, akkor pedig a Viktor nevet kapta volna, szóval 1 pont nekem! :D

2.Mikor sírtál utoljára?
Fogalmam sincs, nem vagyok egy sírós fajta, de az utóbbi időben felettébb sokat sírtam, olyannyira hogy már nem tudom pontosan mikor is volt az utolsó. Nehogy azt higyjétek, hogy ez rituálé nálam, Isten ments! :D Így hozta az élet!

3. Vannak gyerekeid?
Nincs és igazából nem is nagyon vagyok gyerek-kompatibilis (ennek ellenére valami furcsa oknál fogva, ha úgy hozza a helyzet, egész jól kijövök velük, ők pedig megszeretnek.. o.O). Viszont van egy 3 éves keresztlányom, belé szerelmes vagyok! :)

4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Nem szeretem a konkurenciát, na meg oroszlán is vagyok, szóval NO. :D

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Ez nálam tudatalatti, nem tehetek róla, nincs önkontrollom felette! :/ Sok Dr. House-t nézek, igaz? :/

6. Bungee-jumpingolnál?
Szerepel a bakancslistámon! *.* Jó lenne átérezni, milyen az instant halál! :)

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
A Nesquik csokigolyók és Cini Minis volt mindig is a favorit, bár az én gyerekkoromban nem tehettük meg, hogy ilyeneket együnk, ezért csak jóval később 14+-osan ért el engem is a láz, na meg most, ha a keresztlányom a számba tömi! :D Én falusi leány vagyok, nálunk zsíroskenyér dukált lilahagymával! :D

8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
Az arca, azon belül is a szeme, a szája és a foga!

9. Milyen színű a szemed?
Zöld.

10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Nagyon imádom a horror filmeket, annyit tudok röhögni rajtuk! :D Ilyen romi-drámai filmeket ritkán nézek, persze attól még szeretem őket, de a horror fiilmeken jobban tudok szórakozni! Nem vagyok egy félős típus, nehéz engem megijeszteni, így a horror-t is úgy nézem, mintha comedy lenne és máris jobban működik! :D Legutóbb például hajnalban vetítették a Kör 2.-t a Pro4-en, sosem láttam még, inszomniám volt, mondom üsse kő! A végén amikor Samara mászik fel a kútból, megvan?! Olyan röhögőgörcsöt kaptam, hogy fájt a hasam utána! :D

11. Kedvenc illatok?
Levendula, őszibarack, frissen nyírt fű illata, eső utáni levegő illata.

12. Nyár vagy tél?
 Tavasz, kérlek! A nyarat szeretem a legkevésbé.. igen, kövezzetek meg, valószínűleg én vagyok az egyetlen ember, aki így gondolja, de utálom, hogy izzadok, mint egy ló és már nem tudok hova vetkőzni, hogy jobb legyen. Vedleni nem tudok, napallergiám is van, szóval igen, lecsúszott a dobogóról. Télen, ha fázom, legalább tudok rétegesen öltözni, de nyáron ez megvan lőve. Tavasszal pedig bimbózom, majd kinyílok, imádom! :)) Minden évben újjászületek! :)

 13. Számítógép vagy televízió?
Abszolút számítógép, mert itt legalább én határozom meg, hogy mit akarom, hogy a pofámba toljanak, a tévénél ez random butítás.

14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Én sajnos nem vagyok az a lány, akinek sok lehetősége van/volt utazgatni. Még nem voltam külföldön sem, sőt, fokozom a hangulatot, még a Balatonnál sem, így a legtávolabbi hely, ahova alföldi lányként eljutottam az Sopron és környéke volt. De nagyon szerettem! :)

15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Megálmodok/megérzek előre dolgokat. De erről psszt!

16. Hol születtél?
Debrecenben.

17. Milyen hobbijaid vannak?
Olvasás, sorozat-pusztítás és tádááááá, mostmár a blogolás is! :)

18. Van háziállatod?
Panelban lakok, így sajnos nincs. Viszont a panel hátsó udvarában etetek/nevelgetek kóbor telepi cicákat! :) Illetve otthon dédmamámnál van 3 cicám! Amúgy nagy  macskab**i vagyok, míg otthon éltem, szinte tenyésztettem őket! :D

19. Kedvenc filmek?
Az örök klasszikusok! Édes november, Ház a tónál, Interjú a vámpírral, Amerika História X, Blöff (IMÁDOM), illetve minden olyan film, aminek a főszereplője Brad Pitt, Johnny Depp, Keanu Reeves vagy Angelina Jolie. :)

20. Van testvéred?
Van egy ikertesóm és egy nővérem + 2 féltestvérem, akikről csak pár évvel ezelőtt tudtam meg, hogy a testvéreim.

21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Nincsenek már egetrengető álmaim, boldog és egészséges szeretnék lenni! :)






Köszönöm szépen, ha elolvastátok ezt a posztot, kaptok egy virtuális hátba veregetést, ugyanis ahhoz képest elég hosszadalmasra sikeredett, ezért mindenki aki elolvasta egy 'hero'! :)
Ha van kedvetek töltsétek ki ti is, akár poszt, akár komment formájában! :) Szép hétvégét kívánok Nektek!



16 megjegyzés:

  1. Elég sok hasonlóság van köztünk :) Jó volt elolvasni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, szívesen olvasnám a te válaszaidat is! :))

      Törlés
  2. 3-as 5-ös totális egyezés, a 7-esen a lila hagymás részen nevettem, a 13-as totálisan igaz, a 18-as tenyészetes macska állomány is nagy hasonlóságot mutat! :D Én se szeretem a konkurenciát, de én nem oroszlán vagyok...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyi a hasonlóság! :) A macskákat meg szerintem nincs olyan, aki ne szeretné, a legszeretnivalóbb, legviccesebb állatok egyike! :D A többi kérdés válaszaira is kiváncsi lennék tőled, szívesen olvasnám! :)

      Törlés
  3. Jajj, ez nagyon jó volt:) Annyira imádom, hogy írsz blogot!
    Én szívesen fogadlak dél-somogyban és VP-ben is!
    Annyira király az ikertesó dolog!!!

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Olcsi! *.* Nagyon aranyos vagy!!! Ha arra járok, mindenképp szólok! :))
      Az ikertesós dolog tényleg nagyon király, imádom, szinte ő a másik felem! :))

      Törlés
  4. Nem te vagy az egyetlen aki nem a nyár mellett voksol, én sem bírom:D Főleg mert ott égek, ahol a nap ér az extrán fehér bőrömmel:D Ja és nekem is zöld a szemem :D Tök jó volt olvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de jó! :)) Nagyon szépen köszönöm a kommented, örülök, hogy tetszett a TAG! :) A zöld szem pedig elég ritka, viszont szerintem gyönyörű, szóval szerencsések vagyunk! :))

      Törlés
  5. most olvasom, meglepően sok a hasonlóság :) Meg vagy invitálva a Balcsira! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, nagyooon szépen köszönöööm! :* Sajnos idén nyáron egészségügyi okokból kerülnöm kell a jó életet, a strandot és napot, pedig annyira szeretnééém! :/ Miben hasonlítunk? :)

      Törlés
  6. szerintem stílusban is, plusz szemezgetve az itteni pontokból: zöld a szemem nekem is, továbbá szarkazmus-királylányok a menők! :) ráérzek, na! :P Ahogy láttam instán is a képeket... Na mindegy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy tényleg, erre ráérez az ember! :) A zöld szem a legkirályabb, én imádom, azzal mindent lehet! :P Örülök neki, hogy ennyi mindenben hasonlítunk! :)))) Tényleg össze kell hozni azt a Balcsit egyszer! :*

      Törlés
    2. ;) Akkor ezt a balatonozást ledumálhatjuk ;) :*

      Törlés
    3. Idén nyárra már bevagyok programozva! :/ Meddig vagy kint? :)

      Törlés
  7. Nagyon remélem, hogy mihamarabb eljutsz a Balatonra, mert a legjobb helyek egyike, ha tehetném, én folyton ott lógnék :-) Sőt, mivel általában véve nem szeretem a sok embert, szerintem a téli kihaltság sem okozna gondot számomra, ezért akár oda is költöznék :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már most így látatlanban is így gondolom, pedig én Tisza-tavi leány vagyok, itt lenne nekem a víz! :) De nem az igazi! :P A Balaton jobban csábít, mégiscsak Magyar Tenger! :P

      Törlés