2014. július 6., vasárnap

Summer Haul, avagy bukszával szabadlábon :D


Nem szeretnék mentegetőzni, ez a mennyiség röpke 2 hét alatt landolt a kosaramban! Kimondani is rossz. :D Nem vagyok bankrabló, esküszöm! :D Elöljáróban amit tudni kell, hogy én március elejétől egészen június utolsó napjáig kórházi, steril körülmények között töltöttem gyarló napjaimat. Ezalatt a 4 hónap alatt én nem mehettem ki az utcára, de még az udvarra, erkélyre sem, illetve ebből adódóan emberekkel sem találkozhattam, így már annak is örültem, ha egy pókot látok a sarokban, pedig Isten az atyám, félek tőlük! :D Így a 4 fal között szigorú szabályokat betartva kellett várnom, hogy végre szabadlábra helyezzenek és civilizálódhassak újra, reménykedve abban, hogy a társadalom majd ismét befogad! :D Eközben olvastam, nem kicsit, nagyon.. szinte szemkifolyásig. Nézegettem a blogokat, informálódtam az újdonságokról, mindeközben amiatt szomorkodtam, hogy mennyi szuper dologról lemaradok és amíg én a hajamat növesztve a hangyákat számolom, más a szempilláit festi zöldre, menta tussal rohangál és neonra kipingált körmökkel mutat fuck you-t a csövesnek, aki utána köpött, mert nem ad aprót Koccintósra! Kegyetlen világban élünk! :D Ekkor elhatároztam, hogy megírom az én makeup-bakancslistámat és ha törik, ha szakad, beszerzek nagyjából mindent, mert csak! :D Próbáltam kategorizálni őket, hogy átláthatóbb legyen és ne egyből tömény drogériát dugjak a szemetek elé! :)


Bruno Banani - Made for Women: Nálam ő az egyik "all time favourite" parfüm! Fenomenális illata van, ő egy dezodor spray, ami igazából annyit takar, hogy vizezett parfüm. Mivel nyáron nem szeretem az EDP-ket, a Dolce Light Blue-ján kívül mert számomra túl tömények, ezért ezeket az EDT-ket részesítem előnyben, ebből adódóan nagyon megörültem, amikor konstatáltam, hogy a Rossmann-ban most akciós 1999 ft-os áron kapható. Habozás nélkül a kosaramba került! :)

Nivea Pure & Natural deospray: Lassan 2 éve, hogy átálltam alumínium mentes dezodorokra. Számomra nagyon fontos, hogy mind a testem, mind a lelkem mentes legyen a felesleges, ellenben nagyon sok kárt okozó méreganyagoktól, amik a hónaljban tudnak a leggyorsabban felszívódni, köszönhetően a verejtékmirigyeknek, ami által a méreganyag bejut a nyirokrendszerbe és ott máris elkezd keringeni az egész testünkben. Amennyiben erős az immunrendszerünk ezt alapból kivédi, viszont ha gyenge immunrendszerrel rendelkezünk, a szervezetünk nem képes teljesen szembeszállni vele, ezért ez a méreganyag szépen lassan felgyűlik valahol a rendszerben, egy kis gócot alkotva, illetve komoly problémákat okozva ezzel nekünk. Na, az alumínium is ilyen gonosz méreganyag, nekem pedig gyenge az immunrendszerem, így repülnie kellett! :D Nagyon sok alu-mentes dezodort próbáltam már, viszont egyik sem vált be igazán, még mindig keresem az igazit, ilyenkor általában visszatérek a Nivea alu-menteséhez, mivel eddig ő szuperált a legjobban, pláne ha a stift-jével együtt használom.

Dove Summer Glow - Önbarnító testápoló normál-sötét bőrre: Egészségügyi okokból, illetve a napallergiámra való tekintettel nem napozhatok, strandolhatok az idén se :(, viszont nem akartam albínó maradni, ezért felkukkantottam a Krémmániára megoldást keresve és a legtöbb pozitív megjegyzést ez az önbarnító kapta, így gondoltam teszek vele egy próbát, hátha nem leszek tőle apacs! :)

Sun Dance Karotinos napozó spray SPF 15: Miközben a tökéletes önbarnítót kerestem, rábukkantam erre a naptejre is és a szintén pozitív vélemények hatására gondoltam vele is teszek egy próbát, hiszen a napallergiám miatt májustól szeptemberig konkrétan tetőtől talpig naptejet kell használnom, hogy kellőképpen védjem magam a csúnya UV-któl! Elvileg barnulást elősegítő, reménykedem, hogy azalatt, amíg a városban rohangálok és ér a nap, egy picit kokszosodni fogok! :)

Alverde Vital Plus szem- és ajakkontúr krém arany pigmenttel és amaránttal: Elfogyott az előző Balea zöld kávés, Q10-es szemkörnyékápolóm és mivel olyan karikásak a szemeim, hogy megmenthetném a Panda-állomány kihalását, ezért kénytelen vagyok szemkörnyékápolókkal kísérletezgetni. A Balea nem vált be, most ez az Alverde a következő tesztalany. A leírás szerint nagyon érett, 60 év feletti bőrre ajánlják.. hát én nem vagyok 60, de nem is akarok úgy kinézni idő előtt.. nagy reményeket fűzök hozzá, maradjunk annyiban! :D Ha esetleg tudtok valami szupi szemkörnyékápolót, aminek Mordor karikáinak megszüntetése a fő profilja, szívesen várom a javaslatokat!


Körömlakkok: Nem vált be a Miss Sporty egyik körömerősítője sem, gondoltam kipróbálom ezt a keratinos Moyra-t. A mellette lévő csili-vili Barbi pink pedig adta magát! :D Imádom a pasztell színeket, ez a kis csóringer Astor pedig magányosan csücsült az egyik leárazott Müller kosárban kemény 390 ft-ért, megsajnáltam! :) Meglepődtem mikor kerestem a matt fedőlakkomat és rájöttem, hogy nincs is.. nagy hiba, muszáj volt kompenzálnom. A Catrice narancs lakkja egyből megvett kilóra, mivel kifutó termék, ezért le is van árazva, nem bírtam ott hagyni! Viva Brasil! Egyértelmű, nincs mit magyarázni! :) Valamiért fekete lakkom sem volt még, muszáj volt pótolnom a hiányosságot! :) Egy matt fekete mani szerintem brutál jól tud kinézni! :)


Szem- és szemöldökceruzák: Körül-belül 10 éve küszködök a szemöldökömmel, egyik gyenge pillanatomban rossz kozmetikust választottam, azóta kénytelen vagyok ceruzákat használni, hogy szemöldököt rajzolhassak magamnak. Nekem kényelmesebb, mint a por, jobban tudok velük bánni és szerintem egy ceruza is lehet természetes hatású, ha szépen elvan dolgozva. :) Nagyon megörültem amikor olvastam, hogy az Essence kijött a Soft Blonde árnyalattal, mivel a sima Blonde-ot használtam már korábban és imádtam a textúráját, de a szín nem igazán passzolt hozzám, mert hol sárgásnak, hol vörösesnek hatott rajtam, így váltottam az Astor ceruzájára, de ő sem volt az igazi, ezért beszereztem ezt az Essence-t, hátha. A Catrice ceruzáját is kiakartam próbálni, ezért beruháztam a legvilágosabb Date With Ash-ton-ra. Az Essence gél állagú szemceruzákról már akkor tudtam, hogy kelleni fognak, amikor olvastam, hogy várhatóak lesznek nálunk is. Nem is volt kérdés! Egy grafitszürke és egy éjkék árnyalat jött velem haza, annyit elárulhatok, hogy nem bántam meg! A Manhattan pasztell sárga szemceruzát a DM 'mindent bele' kosarából guberáltam ki, 249 ft-ért nem tudtam otthagyni, nagyon jól működik tusként is, tartós kis darab, szerintem szuper lesz nyárra! :) Az Essence újdonságok közül ezek az Effect szemceruzák fogtak meg először, egy arany és egy türkiz színt választottam, elképesztő gyönyörűek, még nem próbáltam őket, de várom a hatást! :)


A Catrice Camouflage igazából kakukktojás, mert nem magamnak vettem, hanem nővéremnek. Ez is egy kifutó termék, a 3 árnyalat közül a legsötétebb Rosy Beige árnyalat. Remélem örülni fog neki, mert náluk nincs Catrice, viszont ő is ugyanolyan sminkbuzi, mint én! :) Én a legvilágosabb Ivory árnyalatot használom és imádom, olyan mint egy photoshop! :D Engem is elfogott a színes spirál láz, így hát elcsábultam ennek a menta színű Essence Colour Flash darabnak! A Lovely Plum up igazából újravásárlás volt, évek óta ez a kedvenc spirálom, a 650 ft-os árával szerintem überelhetetlen! Szerettem volna kipróbálni valami szemöldökfixáló zselét is, vaciláltam a Catrice és az Essence zselé közt, végül ő jött velem haza. Ó, és hát a híres Lovely Pastel Green tus! Nagyon boldog voltam, hogy még találtam belőle, szó nélkül dobtam a kosaramba és amint hazaértem rögtön ki is próbáltam.. mit ne mondjak, annyira beleszerettem, hogy másnap visszatértem és betáraztam belőle, biztos ami biztos alapon! :) Ekkor láttam, hogy bizony vannak még színes tusok Lovely-éknál, így jött velem ez a türkiz példány is, de ezen kívül még van matt barna és matt szürke is! Amúgy most érdemes körülnézni a Lovely állványokon, nagyon sok új dolog van, nem mellesleg -25%-os akció, szóval Run the World, Girls! :D


Szerintem nem mondok újdonságot azzal, hogy a kedvenc sminktermékem az ajakravalók! Egyszerűen imádom őket, annyira szépek! *.* Ezen belül is a rúzsceruzák és az ajakkrémek pedig mondhatni a gyengéim! :) Az Astor rúzs a Rossmann egyik leértékelt kosárkájában csücsült kemény 419 ft-ért, ő egy barnás tónusú nude árnyalat, ami a 310-es számot viseli egyébként, ha valakit érdekel! :) Az Essence rúzst egy külföldi makeup artistnál láttam először, ő a 11-es Nude Love nevet viseli, gyönyörű szép színe van, nagyon régóta kerestem már ezt az árnyalatot, valamiért egyik Rossmann-ban és a DM-ben sem tették ki nálunk, de a hétvégén jártam a Müllerben AZ EGY NAGYON VESZÉLYES HELY o.O és szerencsére a kezembe akadt, Thanks God! Megmerem kockáztatni, hogy vetekszik a Catrice Hey Nude-jával! :) A Miss Sporty ajakceruzájáról is tudtam, hogy kelleni fog. Ez a Pearly Beige árnyalat, egy nagyon szép nude, enyhe arany csillámmal megspékelve, szeretem, igazi nyári darab. Tervben van az egyik pink árnyalat megvétele is! :) A Catrice Pure Shine Colour Lip Balm régóta nagy vágyam, így nagyon megörültem, mikor megtudtam, hogy eközött is lesz kifutó termék leakciózva. Első nekifutásra nem sikerült beszereznem a kifutó Rusty in Peace árnyalatot, mert tirpák módjára össze volt barmolva az összes.. Én nem tudom, hogy lehetnek ennyire taplók a csajok amúgy.. Megértem, hogy nincs teszter és szeretné látni a színét ill. állagát, de már nincs szinte olyan ember a földön, akinek ne lenne a telefonján internet, ahol csomó tesztet és swatchot találni ezekről a ceruzákról. De ha esetleg tényleg nincs, akkor menjen haza, nézze meg otthon és menjen vissza másnap. Sőt, fokozom! Ha látja, hogy egy birka egyet már kipróbált, akkor ő is azt próbálja már ki, ne barmolja már szét az összes többit. Ilyenkor mindig kapok egy virtuális headshot-ot magamtól.. Falra tudnék mászni.. Így az első körben elcsábultam a teljes áras Go Flamingo Go!-nak, ami egy gyönyörű korall, a kedvenc színem, másodkörben pedig sikerült megszereznem az elején említett kifutó árnyalatot, ami egy nagyon szép hússzín! :) A kövi ismét egy Catrice cucli, méghozzá a Made to Stay Lip Polish, ami szintén kivánság listás darab volt nálam. Az egyik árnyalat ebből is kifutó termék, szóval most érdemes rá lecsapni lányok, viszont az én fantáziámat nem az, hanem Strawberry's Secret árnyalat izgatja már a megjelenés óta. Ez is egy korall szín, szerintem nem mondtam újdonságot, mániám! :D Imádom a narancsos, korall árnyalatokat! *.* Egyébként gyönyörű színe van és mivel ajakszínező, reménykedem, hogy tartós is! :) A nap felfedezettje pedig ez a Lovely Color Wear ajakceruza! Gyerekek, Lovely-ék nagyon bekeményítettek mostanában! :D Nagyon sok új és egyben szuper dolgokkal rukkoltak elő, mikor megláttam a rúzsceruzákat, alig akartam elhinni! Én a legvilágosabb pinkes árnyalatot hoztam el,  nagyon meglepődtem, mikor hazaérve kipróbáltam! A -25%-os akciónak köszönhetően pedig most 525 ft-ért vesztegetik, megéri az árát! :) Érdemes rá vetni egy pillantást, azt hiszem összesen 4 árnyalat elérhető, de nem csak rúzsceruzák, hanem nagyon szép, új pirosítók is lapulnak az állványon, új köntösben! :) Apropó, a NYC is előbukkant új rúzsceruzával, viszont én sehol nem látom őket! :( Se Müller, se DM, se Roszi. Valaki találkozott már velük valahol? Help! :(
 

Utolsó körben jöjjenek a kiegészítők. Nagyon szeretem az ásványokat, kristályokat és lehet badarság, de én hiszek a jótékony hatásukban is, ezért a minap meglátogattam egy ásvány-ékszer ajándékboltot, ahol kiválasztottam a horoszkópomtól függően ezt a 3 karkötőt. Az első egy Dalmata jáspis, szerintem nagyon cuki, hogy pöttyös, tényleg olyan dalmatás, emellett a legjobb barátnőm neve Dalma, egyszóval adta magát! :D A középső hegyikristály, ő az oroszlánok etalonja, egyértelmű! :D A harmadik pedig tigrisszem, igazából ő is alap volt, imádom a macskaféléket, jönnie kellett! :) A sima karika gyűrű is az ásvány-ékszer boltból származik, gyönyörű lila kő borítja, picit olyan galaxy-s beütésű! A háromszöges gyűrű pedig egy H&M zsákmány, ennyi pénzért nem tudtam otthagyni, pláne, hogy van már régebbről egy H&M-es gyűrűm, amit azóta is mindennap használok és még kicsit sem kopott meg az anyag vagy feketedett volna be, ami ugye mindenki tudja, hogy a bizsuk átka. Nagyon reménykedem, hogy ez is kihúzza! :) Utólag rájöttem, hogy a pilot szemcsimet lehagytam a képről, na de nem baj, majd talán feltűnik még valamikor a jövőben! :D

Visszanézve borzasztó sok mindent vettem, mondhatni egyik napról a másikra! o.O De nem bántam meg semmit, minden szépen ki lesz használva, nem vész kárba egyik sem! :D Örülök, hogy nem maradtam le semmiről és betudtam szerezni azt is, amiről azt hittem lecsúsztam. A NYC rúzsceruzák még mindig érdekelnek, nem adom fel a keresést, de utána lesz egy jó pár hétnyi makeup-stop, mert a pénztárcámnak ez most eléggé egy 'summertime sadness' időszak. Rehabra kell küldenem szegényt, hogy kellőképpen feltöltődjön! :D 

Remélem tetszett nektek a poszt, írjátok meg ha a továbbiakban is igényt tartanátok ilyesmire, vagy esetleg ruhás haul-ra. Illetve azt is írjátok meg, ha szeretnétek valamelyik termékről tesztet, esetleg swatchot! Köszönöm, hogy elolvastatok, további szép hétvégét lányok! :)

8 megjegyzés:

  1. Nem akarlak faggatni, hogy vajon milyen beteg voltál, de remélem már teljesen felépültél, és remélem soha nem lesz újra ilyen hosszú betegségben részed! Amúgy ilyen sorrendben látnék mindenről tesztet: D na jó a lakkok talán elsőbbséget élveznek: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a jókivánságaidat Eleni, neked legyen igazad, felénk így szokták mondani! :))) Igyekszem szorgoskodni, ami a lakkokat illeti! :))

      Törlés
  2. Úristen, arra a Bruno Banani parfümre ácsingózom mióta, csak én a parfüm üvegcsére, de ezt is bakancslistára tettem! Fenomenális illata van! :)
    Jó sok minden került ebbe a kosárba, de ha 4 hónapig nem mozdultál ki, akkor fogjuk fel úgy: ezek a felhalmozódott dolgok voltak, amiket 4 hónap alatt amúgy is megvettél volna, annyi a különbség, hogy most gyorsan felhalmoztad az elmaradt dolgokat! :D
    Remélem, most már minden okés veled, jobbulást kívánok a későbbiekben, és reméljük hogy a nyár jobban fog folytatódni a Számodra is! Most már tessék kihasználni a jó időt és legalább az erkélyre kiülni! A pókokat meg hagyd, jó szolgálatot tesznek....jobb ha nem tudod róluk azt, amit én tudok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, Andus, szerintem sejtem mire gondolsz a pókokkal kapcsolatban! :DD Pont az este volt szerencsém egy pókszázlábúhoz, ami konkrétan átsétafikált rajtam, miközben engem a szívinfarktus kerülgetett!!! :D Gondolhatod..
      Neked is köszönöm a jókivánságokat, nagyon szeretném élvezni a nyarat végre, rajtam nem múlik, már bevagyok táblázva augusztusra! :)) A parfüm akciót pedig ne hagyd ki, mennyi manna! :D Puszi!!

      Törlés
  3. Aaaaaaaa *-* Mennyi mennyi csoda *-* Én leginkább az Essence effect szemceruzákra lennék kíváncsi, ezekről örülnék nagyon egy tesztnek :) ~És természetesen további jó egészséget :) ~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Nikkii! :)) Hamarosan jövök a szemceruzákkal, puszillak! :*

      Törlés
  4. Azrailhoz csatlakoznék, remélem már teljesen rendbe jöttél! Azért az jó, hogy el tudtad viccelni a dolgot, én mindig azt mondom, hogy inkább nevessek a kelletlen rossz dolgokon, mint sírjak :) A szerzemények meg wow, nagyon jól néznek ki, főleg az ajakra valók tetszenek, mert rúzsmániás vagyok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyosak vagytok, neked is nagyon szépen köszönöm! :)) Máshogy szerintem nem is lehet a dolgokhoz állni, nálam meg pláne! :D Évek óta tart ez a szerencsétlenkedés az egészségemmel kapcsolatban, de remélem most már tényleg vége, mert eleget játszott velem a Nagyfőnök odafent szerintem! :P Ó, ugye? Annyira gyönyörűek, szerintem nálam ez a rúzsmánia szenvedély-betegség! XD Puszii Neked is! :* :)

      Törlés