2014. július 11., péntek

Heti 'money' :D | Catrice vs. Astor

Késztetést érzek, hogy szabadkozzak a poszt későbbi képeit illetően. Az igazat megvallva nem tudok eget rengető manikat csinálni, ezt megszívtam! :D Ez a kis paca a körmeimen, amit a héten hordtam, őszintén szólva életem második komolyabb (igen, nekem ez már komoly :D) próbálkozása lenne(!), ami nem csak abból áll, hogy befest-szárad-befest-szárad, majd várjuk a párnalenyomatokat! Két lakkot szerettem volna bevetés alá helyezni, egy gyönyörű szép pasztell sárgát és a Catrice egyik kifutó darabját! Ha érdekel, mit pacsmagoltam össze, tartsatok velem! :)


Nos, ezeket a lakkokat használtam. A NYC szerintem az egyik legjobb top coat drogériás viszonylatban, sajnos tudtommal már kivonták, így ha elfogy, kereshetek helyette másik alternatívát. A középső három lakk a legutóbbi ereklye fosztogatásom alkalmával pottyant a kosaramban, ők a mani főszereplői, a stáblistát pedig ez a nude Maybelline Colorama erősíti. Igazából nem szeretnék badarságokat beszélni, miszerint kútfőből pattant ki az ötlet, ugyanis rengeteget lógok Pinterest-en, így volt honnan ispirálódnom.
A nude Colorama lakkot alapként használtam az összes körmömre egy rétegben, hogy jobb legyen a két sárga lakk fedése.Tapasztalataim szerint világos színeknél gyakori a gyenge fedés és a csíkozódás, ezt akartam ezzel a merénylettel megelőzni.

Ez az Astor lakk magányosan csücsült az egyik leárazott Müller-es kosárban, imádom a pasztell színeket, így egyértelmű volt, hogy jön velem. A Fashion Studio kollekcióval nekem csak jó tapasztalataim vannak, így nagy reményeket fűztem hozzá. Egyébként a 107-es számot viseli. Astor-ék igazán kitalálhatnának már valami fantázianevet a lakkoknak, szegények csak megvannak számozva, mint a sittesek! :( Egyébként az állaga szerintem egy picit túl sűrű, lehetne egy leheletnyivel hígabb. Az ecsete egy borzalom, én az ilyen semmilyen ecsetekkel nem tudom anélkül kifesteni a karmaimat, hogy ne legyen olyan még a szomszéd fala is. A fedése olyan, mint amire számítottam, világos alaplakk nélkül kell neki a három réteg, de ezt megbocsájtom neki, annyira megvett a színe! A tartóssága olyan közepesen erős, ami 4-5 napot jelent.


Annyi rossz kritikát olvasok az Essence lakkokról, pedig nekem az egyik kedvenceim! Nem is értem! :D Ő egy fekete árnyalat, aminek a Black is back a hívóneve, ki gondolta volna. :D A fedése közepesen erős, akárcsak az Astor-é, ami szerintem elég jó, ha azt nézzük, hogy tisztaságmániás vagyok! XD Sajnos még nem találkoztam olyan lakkal, ami 10 napig bírná fokozott igénybevétel mellett, ha tudtok ilyet, mindenképpen írjátok meg! Amiért még imádom az Essence lakkokat, az az állaguk és az ecset! Ó, ez az ecset egy álom! Leggyönyörűbben ezekkel a picit széles, lekerekített végű ecsetekkel tudom kipingálni csoffadt kis szaruimat! Szépen rásimul a körmeimre, egy húzással teljes fedést kapok, nem csíkoz, nem megy ki a széléből, épp elegendő anyagot vesz fel, és nagyon gyorsan szárad. I love it!

Ez a Catrice lakk a kifutó termékek táborát erősíti, gyönyörű szép narancs, enyhe neon beütéssel. Pimp My Shrimp a becses neve. A 'pimp'-et nem igazán tudom hovatenni.. :DDD Az állaga szinte hasonló az Essence lakkok állagához, az ecsete sajnos már nem annyira, de még mindig jobb, mint a tűzrevaló Astor-é. Szépen fed, de kell belőle a két réteg. Strapa ügyileg ő jött ki győztesen, jobban bírta, mint az előző két társa, de sajnos a legvégén ő is ugyanúgy végzi.. egy alkoholtól bűzös pamacson a kuka alján. :D Ez az élet körforgása, teret kell adni más színeknek is, a társadalom is ezt sújkolja belénk, ezzel én is egyetértek! :D

És akkor következzen a mani. Sajnos a nail art-hoz nagyon távol áll, de én büszke vagyok rá, mert az én gyermekem, tetszik a két szín összeházasítása és azért, mert ez a második komolyabb manim! :) Mivel álParkinson-os vagyok, ezért a pöttyeim inkább csak tócsnik, a vonalaim meg hamarabb hasonlítanak egy zsák krumplira, de ez így sikerült. Nincs pontozóm, de a műalkotás folyamata alatt volt időm Ebay-ezni, így rendeltem egy kisebb adagot. Izgatottan várom! :) Fogpiszkálóval próbáltam ügyeskedni, akarom mondani bénázni, de túl későn volt már, meg sokszor el is tört, szóval tudjátok, jönnek a kifogások! :D Szegény körmeim most eléggé lestrapáltak, valamelyik héten lezúztam az ágyról és letört vagy három, így a többinek is alkalmazkodnia kellett! :D Na de, sok a duma, íme!


Ez tipikusan az a design, aminek jól áll a távolság! :DD Engem egy narancsos vanília-shake-re emlékeztet. Maga a koncepció egyébként nagyon tetszik, a kivitelezés bőven hagy némi kivetni valót, de mint említettem az én gyermekem, nem tagadhatom meg! :D Ha tetszik nektek a narancs, mindenképpen csapjatok le erre a Catrice lakkra, mert szuper a színe és ahogy láttam kapós is! :)

Ti szoktatok sárga lakkot viselni? Nektek mi jut eszetekbe erről a maniról? Melyik a kedvenc körömfestési szokásotok? További szép hetet kívánok, puszii! :*

8 megjegyzés:

  1. Milyen jó, kis vidám. Tök jó ebben a nagy esőzésben, ami itt most is folyik. Szó szerint. Ez már nem esik, nem is zuhog. Folyik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm! :)) Nagyon brutál volt ez a cunami az utóbbi napokban, nem is tudtam rendesen fotózgatni! :/ Remélem azért hamarosan visszajön a nyár, nálunk pl. ma is borongós, esős idő volt, tiszta Anglia! -.-

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik, külön öröm hogy egyedi a pötty ^_^ nagyon klassz: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! *.* Elég egyedire sikerült, az biztos! :DDD De már úton van a pontozóm, lesz mivel gyakorolnom! :P

      Törlés
  3. Szeretnék tudni ilyet csinálni *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves tőled! :$ Látod, én sem vagyok pro, sok türelem kell hozzá, meg jó eszközök és egy kicsi kézügyesség, amit még fejlesztenem kell, a türelmet pedig megoldom Így jártam anyátokkal közben! :P Egyébként nekem a te manijeid is tetszenek, pláne, hogy imádom én is a lilát. A méregzöld manit pedig nagyon várom tőled! :P

      Törlés
  4. Ez tökjó lett :D Nem is értem, hogy miért paca? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, mert félúton elpacásodtak, olyan pacnisak! :DD De örülök, hogy te nem így látod! :* Köszönöööm! :)))

      Törlés