2014. július 9., szerda

Smink | Essence EFFECT hosszantartó szemceruza

Különösen izgalmasra sikerült ez a szortimentfrissítés Essence-éktől, rengeteg gyönyörűséget hoztak be végre hozzánk is, ezért nagyon örültem, amikor végre valahára vidékre is eljutott a 3 méteres Essence állvány. Ahogy végigjártam az összes állványt, sok mindenen megakadt a szemem, de leges legelőször mégis ezeken az Effect szemceruzákon lovagoltam, pedig azt hittem, hogy a 'How to make' paletták fognak a legjobban érdekelni, de nem! Olyannyira nem, hogy lazán elsétáltam mellettük, viszont ebből a szemceruzából rögtön 2 árnyalat is a kosaramban landolt. Ha kiváncsi vagy rá, hogyan teljesítenek, olvass tovább! :)


Az egyetlen lehetséges ok, amiért ők érdemelték ki először a figyelmemet az a csili-vili külső és a hatalmas EFFECT felirat. Engem ezzel már meglehet venni kilóra! :D Nagyon tetszik, hogy a ceruza külső borításának színe megegyezik magával a festék színével. Mint már említettem 2 árnyalatot vadásztam le, az egyik a 02 Gold-Digger, aminek a nevéből egyből egy határozott arany színre gondolnánk, de sajnos le kell lőnöm a poént, mert nem így van. Nem vagyok festő, hogy kenjem-vágjam a színmeghatározást, de véleményem szerint ez egy világos okkersárga szín (esetleg napsárga), és az aranyhoz szinte semmi köze, kivéve a csomagolást! :D Egy picit csalódás volt számomra és sajnos nem is az egyetlen vele kapcsolatban, de erről majd később, menjünk is tovább. :) A másik szín a 03-as Steel-Smurf nevet viseli. Na, ő szerelem volt első látásra, maga a megtestesült SZÍN! Igazi türkizkék, gyönyörű metál fénnyel. Kell ennél szebb nyárra? :) Nem! :P Na jó, egy kis menta! :P

Egyébként a ceruzák nagyon krémes, lágy textúrájúak, a kék valami szuper pigmentált, a sárgával már vannak bajok.. Hegyezhetőek, bár én a kipróbálásig teljesen abban a hitben voltam, hogy alulról csavarós automata gyönyörűségekről van szó. De rájöttem, hogy ennyire talán nem kéne elkényelmesednem! :D


Láthatjátok, hogy a kék valami ultra szexi gyönyörűség, 2x húztam végig a ceruzát a karomon, napfényben szinte uv, annyira pigmentált. Imádom! :) A sárgát viszont nagyon nehéz volt előcsalogatnom ilyen intenzívre, összesen 4x húztam át a ceruzát, ezt talán látni is a képen, nagyon vastag, réteges a fedése. Sajnos a sárga önmagában elég gyengusz, mind a vízvonalon, mind a szemhéjon, persze egy hasonló színű szemhéjpúderrel lehet dobni rajta, de én azért többet vártam tőle, magányosan szinte alig látszik. Ellenben a kékkel, amivel viszont nagyon megvagyok elégedve, szuper pigmentált, én tusvonalként használom, de vízvonalra is fantasztikusan szép. A tartóssága pedig simán kibír 8-10 órát. Valamelyik nap bedobtam az unalmast napközben és kidőltem jobbra, mint a kobra. Durmoltam vagy 4 órát, majd amikor feltápászkodtam, a tusvonalam ugyanolyan volt, mint amilyenre reggel megcsináltam sminkeléskor. Se megkopás, se elmaszatolódás nem ütötte fel fejét, illetve amióta használom, még egyszer sem tapadt fel a szín a felső szemhéjamra! Ez a kis löttyedt, rejtett szemhéjamnak mondhatni boldogság! :)

Az ára egyébként elég baráti, azt hiszem 650 ft körül lehet, szerintem megéri, mert nagyon ragaszkodó, sokkal tartósabb, mint az Essence sima long-lasting szemceruzái. A honlap szerint 6 elérhető árnyalat közül lehet választani, én valamiért csak 4-re emlékszem, de lehet már elkapkodták a többit! Affene! :D

Itt pedig láthatjátok rajtam élesben! Az időjárás most nem a haverom, elég szeszélyes, így nagyon nehéz volt élethű képet lőnöm, de nagyjából sikerült.


És itt pedig láthatjátok a kómás pogácsa fejemet! A táskáimat ne nézzétek, nagyon panda. Sajnos az 1 millió képből ez lett a legvállalhatóbb, a fényviszonyok itt is ratyik, ez a panel átka, majd próbálok valahogy lepacsizni az égiekkel! :)




Nektek mi a kedvenc terméketek a frissítésből? Használtok élénk színű tusokat? Kellemes, szép délutánt kívánok Nektek, és ne feledjétek, éljenek a gettóbuxák! :))

14 megjegyzés:

  1. Úúúú, ez a kék tényleg nagyon ütős lett! Engem a szemhéjpúderek izgatnak ebből az effect vonalból! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok engem is, de nem merek visszamenni a Müllerbe, mert annak sosincs jó vége és a végén még tényleg homeless leszek! :DDD

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igen, szerintem is! :) Tervezem is még 1-2 árnyalat beszerzését, mert a kék eléggé meggyőzött! :))

      Törlés
  3. Wow *-* Az a kék igencsak ígéretesnek tűnik. Remélem a többi szín is hasonlóan jól teljesít. Az az arany szerűség annyira nem hozott lázba :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az arany tényleg a leggyengébb láncszem, remélem a többi árnyalattal szemben is, mert még a szürkét mindenképpen szeretném magaménak tudni! :D De gondolkodom még a lilán vagy a zöldön is, bár rájuk nem emlékszem, hogy lettek volna! :)

      Törlés
  4. A kis kómás pogácsa fejed nem is annyira kómás, pogácsa meg végképp nem. :) A kék pedig baromi jól áll (Y)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen! :$ Muszáj jól állnia, kb. 1 éve, hogy rákattantam erre a színre (és árnyalatira), azóta csakis kék színű ruhákat veszek! :D Mondjuk ez hosszútávon nem túl gazdaságos, igaziból belegondolva nincs is egy szolíd darabom sem, ha esetleg úgy hozná a sors, hogy megkéne jelennem valami ünnepségen vagy valami! :D Jól is érzem magam benne amúgy. Azt mondják mindenkinek van egy színe, szerintem nekem a kék! :) Neked melyik az? :)

      Törlés
    2. Ne is változtass a szokásodon, a kék a te színed:) Ünnepségre sötétkéket vennék fel, vagy valami nagyon nagyon világosat, és tádá!
      Nekem mi a színem? Kreol lány lévén azt hiszem,hogy a piros :D (de nem túl sokat hordom)

      Törlés
    3. Ó, igen, olyan szééép bőröd van! *.* Lehet nem hordod sokat, de egy jó vörös rúzzsal eltudlak képzelni, szerintem nagyon dögös lenne! :)))

      Törlés
  5. Mesés ez a kék, és gyönyörű vagy a képen :) A kómás pogácsa fejen viszont felnevettem, ez olyan, mint nálam az álmos rénszarvas-fej XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, nagyon szépen köszönöm! :* Igen, emlékszem, hogy nálad pedig az álmos rénszarvas-fej működik! :DDD Kell egy kis önirónia, na! :)))

      Törlés