2014. július 3., csütörtök

TESZT | ARTDECO Perfect Color Lipstick - 108

Igen, ismét egy tesztet hoztam nektek. :D Lehet már unjátok, de annyi minden van, amit megszeretnék nektek mutatni, köztük ezt a csodaszép rúzst is az Artdeco-tól! Nyár van, sunshine, fesztiválok, színes ruhák, színes hajak és színes ajkak. Ilyenkor mindenkinek szüksége van egy narancs rúzsra, elengedhetetlen kellék, a legminimálabb sminket is annyira feldobja, hogy egyből a társaság középpontjába kerül az ember! Higyjétek el, tapasztalat! :) Ha érdekelnek a további tapasztalataim, bátran olvass tovább! :)


 Ezt a rúzst még Asunál nyertem egy mini-nyereményjáték keretében. Nem tudom mi történhetett, valamiért ez a június hónap most nagyon termékeny volt nálam, ugyanis normál esetben évente 1x, ha nyerek valamit, az is általában kimeríti a csokival csokit opciót, de most, csak júniusban 3x nyertem. Huppí-juppííí! :D Visszatérve.. nagyon örültem neki, hiszen sosem próbáltam még Artdeco terméket, ellentétben szerettem volna nem beszélve a narancs színről, amivel engem egyből meglehet venni kilóra! :D Bevallom, amikor kézhez kaptam a rúzst, napokig nem mertem kipróbálni.. csak fotóztam és fotóztam, nézegettem napfényben, nézegettem árnyékban, egyszóval csodáltam! :D Nekem nincsenek több ezres-tízezres rúzsaim, nálam ez már high-end kategóriának számít! :D Ezért is örültem úgy, mint majom a farkának! :)

A rúzs maga a 108-as számot viseli, amihez egyébként az Orange Wild Time fantázianév is társul, bár ezt jól titkolják, mert a dobozkán már nem tüntették fel, csak én kezdtem egy kis magán-nyomozásba! :) A csomija nagyon tetszik, nem az a tipikus rúzs csomi. Imádom, hogy ilyen csíkos, emiatt pedig különleges. Tömör műanyag tartóról van szó (fémes hatást keltve, akárcsak a Catrice rúzsai, de írjátok meg, ha rosszul tudom), teljesen táskabarát, masszív termék, ami egyébként 4 g tömény csoda! :) Nem, nem vagyok elfogult, majd meglátjátok miért! :P Az illata amúgy klasszikus rúzs illat, picit mű, enyhe festék szaggal. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én imádom a festékszagot szipuzni, így nekem cseppet sem zavaró, sőt! :D


Felkenéskor csak úgy siklik az ajkakon. Eleinte picit nehéznek tűnhet, de amint a szánkhoz ér, lágy lesz a textúrája. Már 1 réteg is nagyon jól fed, de a 'wow' hatás kedvéért én azért 2x-3x átmegyek még rajta, biztos, ami biztos alapon! :) Elkél hozzá egy jó szájceruza, amit én néha elfelejtek! :P


Amint láthatjátok gyönyörű színről van szó, ami szájon még brutálabb! A finise eleinte fényes, kis idő elteltével viszont félmattnak mondanám, de mindennek ellenére nagyon könnyű, kellemes viselet! Viszont inkább beszéljenek helyettem a képek! :)



Mint láthatjátok itt épp elfelejtettem szájceruzát használni, illetve megtévesztő lehet a kép, ugyanis nem a rúzs ilyen darabos, hanem a kép készültekor a szám volt ilyen ramaty állapotban, mondhatnám, hogy szinte vedlett, ezért ült be kicsit a redőkbe, de ez nem Artdeco-ék hibája! Szép, hidratált szájon gyönyörű szépen mutat! :)

És hát akkor jöjjön minden rúzs orosz rulettje, a tartósság! Gyerekek, ez a rúzs nagyon durva!!! Passzív agresszív módon teszteltem.. ami azt jelenti, hogy ettem, ittam, kávéztam, nyammogtam, összecuppogtattam a szám, röhögtem (Így jártam anyátokkal), nevettem, grimaszoltam, pofáztam, énekeltem. Mindezek mellett, 3 hosszú óra után így nézett ki a rúzsozásom!


Amint láthatjátok először a fényéből, majd szépen egyenletesen a színéből veszít, DE még mindig jelen van! :)) Annyira kellemes csalódás volt ez számomra, pedig felvoltam rá készülve, hogy majd 1 óra után teljesen eltűnik a számról az egész, de nem így lett! Szóval 'örö é bódottá'! :) Ez egy hatalmas piros pont Artdeco-éknak, nem is jut eszembe egy olyan ajakravalóm sem, ami eddig bírná a gyűrödést! Illetve azt tegyük azért hozzá, hogy ha kivan pingálva az ember lánya, min. fél óránként ellenőrzi a sminkjét, így egy újra rúzsozással simán meglehet oldani ezt a kopásos dolgot is! :)

Szóval csajok, ha egy nagyon tartós rúzsra vágytok, irány a Douglas! Az eredeti ára ha jól tudom 3-4000 ft körül mozog, ami picit húzósnak tűnhet, viszont ha a tartósságát nézzük, szerintem abszolút megéri az árát! :) Biztos vagyok benne, hogy nem ez az utolsó Artdeco termékem! A szemhéjbázisukra 100, hogy lecsapok a napokban! :)

Ti mit gondoltok a 'narancs rúzs' trendről? Viselnétek sima hétköznapra is, vagy csak alkalomadtán egy-egy buliba? Szerintetek merész választás? Van esetleg kedvenc narancsotok? :) Bátran kommenteljetek, kiváncsi vagyok a véleményetekre! :)






















6 megjegyzés:

  1. Rajtad nagyon vagányul néz ki, de azt hiszem ez nem az én színem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem mindig merem bevállalni, olyan furán néznek rám az emberek! :DD Amúgy én is sokszori próbálkozás után jöttem rá, hogy nekem ezek a narancs, korall illetve nude szinek állnak a legjobban!:) Melyik a te színed? Szerintem a piros, bordó! :) Sajnos nekem a pirosak nem igazán állnak jól.. :(

      Törlés
  2. Eszméletlen jól áll Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Eleni, aranyos vagy! :)))

      Törlés
  3. Brutáál :D Nem merném felkenni, de neked biztos nagyon jól áll, mint ahogy az összes többi élénk rúzs is :) A tartóssága pedig fenomenális, de 4000 Ft-ot biztosan nem adnék ki érte :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm Nikkii! :))) Az ára szerintem is húzós! Ma voltam pont a Müllerben, oda is mentem az állványhoz, hogy megbizonyosodjak a tényleges áráról, de nem találtam ezt a rúzst.. lehet limitált kollekciós volt alapból?! Bár nem hinném, hogy limitált rúzst tesznek a pixibe!

      Törlés