2014. július 29., kedd

right time, right place ♥ | how i met your mother, Devious Maids

Hahóó! :D 'Bicsi-bocsi', hogy elnyelt a Bermuda, de tudjátok hogy van ez: nyár, napsütés, barátok és a többi jön magától! :D Nem igazán tartózkodtam itthon, szinte be sem kapcsoltam a laptop-ot, illetve ha mégis, túl fáradt voltam pötyögni, viszont az utóbbi időben ráfüggtem a sorozatokra.. a jó sorozatokra! :) Szerintem a kép mindent elárul, ha érdelnek a részletek, kattints tovább! :P


Jártatok már úgy, hogy elkezdtetek nézni egy filmet/sorozatot és úgy éreztétek, mintha az egész sorozat a ti életeteket vetítené vászonra? Én igen! :D Persze nem az egész valójában, de tény, hogy Ted félelmetesen hasonlít egy korábbi szerelmemre, és nem csak belsőleg, külsőleg is. Szóval, nálam Ted szerelem volt első látásra, ami még sajnos mindig tart, de ez van! :D

 Hello, Mr. Radnor! :P

 Egyébként olyan 2 hónap alatt végeztem ki a 9 évadot, 1 évad 24 részből áll, szóval gondolhatjátok.. :D Aki még nem látta, de tervezi megnézni, nyomjon egy X-et, mert lehet lesz benne egy kis bosszankodós (számára) spoiler! :P


Mikor tavasszal kivégeztem a Született feleségek összes évadát olyan üresnek éreztem magam, így kerestem egy másik leendő áldozatot. Vicceset akartam nézni, egy barátom ajánlotta az Így jártam anyátokkal-t, kár volt! :DD Ahogy elkezdtem nézni, függő lettem.. ezzel keltem, ezzel feküdtem. Reggelenként megcsináltam a reggeli+kávé kombót, közben már töltött be az indavideo, hogy tudjam nézni, hiszen csak 20 perc egy rész, azalatt nyugisan megkajálok.. ahha, ez a 20 perc aztán végigkísérte az életemet.. Amíg kisminkelem magam az pont 20 perc, miért ne nézhetném közben az Így jártam anyátokkal-t? :D Amíg kifestem a körmöm, az pont annyi, miért ne? És még sorolhatnám.. általában mindenhonnan késésben voltam, mert jöttek a 'ó, még csak egy részt, végülis csak 20 perc, az majdnem negyed óra' gondolatok. Az éjszakáim is ilyenek voltak, nem tudtam letenni, az 'ó, csak még egy részt' miatt! xD Annyira visz magával a sorozat egyébként, hogy eszméletlen. Imádtam ezt a bandát úgy, ahogy van! Nincsenek kiemelkedő kedvenceim, mindenki az volt. Talán Robinnal tudtam a legnehezebben azonosulni, nem tetszett, ahogy játszott a Barney-val és Teddel, de amikor Barney-val a végén összeházasodtak bevallom kicsordult pár könnycsepp a meghatódottságtól. :) De aztán, amikor elváltak 'oh, shit'.. Barney amúgy végig vitte az egészet, mármint a poénjai, a karaktere szuper volt, én személyszerint imádtam, mindig szarrá röhögtem magam a beszólásain! :D Az első 5 évadot azt hiszem 1,5 hét alatt pusztítottam el.. nem, nem híztam oda, nyugi, figyelek a vonalaimra! :D De tény, hogy többet söröztem! :D A 6-7-8 évad eléggé pangott, pici kiégést éreztem, de Barney poénjai még mindig vitték az egészet, mondhatni azok mentették meg. A 9. évad nagy csalódás volt, értem én, hogy végét járta a sorozat, de nem kellett volna így összecsapni, illetve a fináléval nagyon nem vagyok kibékülve. Csóringer Ted 9 évadon keresztül keresi az igazit, végre megtalálja, majd kinyiffantják a szerelmét Tracy-t, aki egyébként egy roppant bájos karakter volt, imádtam.

Ugye milyen bájos? :)

És megint előveszik Robin-t.. NEM! Ennek nem így kellett volna végződnie, annyira dühös voltam a végén, egész nap bosszankodtam barátnőmnek. Addigra már megbarátkoztam Robinnal, szóval nem vele volt bajom, sőt, a régi, kanadai sztár throwback-eken szakadtam! :D 

A legnagyobb kedvencem a metál Robin! :D :D

Azt követően a pláza Robin! :D


Csak nah, értitek, ott volt a gyönyörű tökéletes Tracy, Ted boldogsága, miért kellett halálra ítélni? Nem értem.. Barney fináléja nagyon megható volt, ott is kicsordult pár könnycsepp (igen, én még a Jégkorszakon is képes vagyok elbőgni magam :D pedig amúgy elég hard vagyok!), a sors iróniája volt, hogy kislánya született, azok után, hogy több száz csajt tudhat maga mögött! :D Taktikai könyv, tudjátok! :D Lily és Marshall végig stabilak voltak, őket kár lett volna elszakítani egymástól, nagyon sok röhögőgörcsöt okoztak ők is nekem! :D
Imádtam ezt a sorozatot, ezalatt a 2 hónap alatt úgy éreztem, hogy én is hozzájuk tartozom, nagyon jó volt végigkövetni az egészet és nagyon sajnálom, hogy a végére kiégett a producer, de ha minden igaz, jön az Így jártam apátokkal, más szereplőkkel ugyan, de a hírek szerint ez a bagázs is feltünik majd benne, kiváncsian várom! :P Annyira jó visszagondolni az egészre és nagyon örülök, hogy a sárga esernyőből szimbólum vált, mert annyira valós ez a sorozat és annyira sok az 'annyira' (whaaaaat?! fuck szóismétlés..)! Mint már említettem, én is véltem felfedezni összefüggéseket a saját életem és a sorozat között! :) Egyébként arra várok, hogy elfelejtsem a sorozat végkimenetelét, amint ez megtörténik száz, hogy újrakezdem! :D Ha még nem láttátok, kezdjétek el nézni, nagyon ajánlom és garantálom is egyben, hogy nem fogjátok megbánni! :))

Miútán végeztem a HIMYM-mel, elkezdtem egy másik sorozatot a Devious Maid-s személyében. Sajnos itthon még nem vetítik sehol, ezért csak feliratosan tudom nézni, de nem okoz gondot, legalább szinten tartom az angolom! :) Olvastam, hogy fogják majd vetíteni, bár nem tudom mikor és melyik csatornán, de ha minden igaz Porcicák néven fog futni! Mekkora jó már :D


Elöljáróban annyit, hogyha szerettétek a Született feleségeket, ezt is imádni fogjátok! Az első évadot 1 nap alatt kivégeztem! :D  A Született feleségek utódjaként emlegetik, ami mondjuk nem meglepő abból a szempontból, hogy ezt is Marc Cherry rendezte, ugyanúgy mint a feleségeket, csak ebben az esetben annyi plusszal, hogy most Marc-nak Eva Longoria is besegített a rendezésben! :) 5 bejárónőről szól ez a sorozat, nagyon hasonló a koncepció Szüli feliéhez, egy kicsit talán 'latin-amerikaisabb', ami mégjobbá teszi, hiszen tudjátok, hogy a latinok mennyire temperamentumosak, ezért sem bánom, hogy feliratosan nézem, hiszen a magyar szinkronnal nem biztos, hogy át tudnák adni a nézőknek azt az akcentust, azt a hevességet, amit a latinok képviselnek! :) Van benne taktika, krimi, szerelem, csalódás, szenvedély, minden ami egy jó sorozathoz kell! :D Nem spoilerezek, mert ez egy viszonylag új sorozat, csak annyi, hogy ez is visz magával, nagyon jól felépített, nagyon élvezhető, még így feliratosan is! Ha szerettétek a feleségeket, a bejárónőket is imádni fogjátok. Az én személyes kedvencem egyébként Carmen, aki egy az egyben olyan mint Gabi Solis. Kiégek a beszólásain! :DD A gazdag dívák között is van favoritom, méghozzá Evelyn Powell. Annyira rideg, hogy az már vicces! :D Nagyon jók a karakterek és szuperek a színészek, remélem még jó sok évadot tervez Marc a Porcicáknak! :)

Egy kis kedvcsináló! :P


Mindenki nyugodjon le, nem fogok kritikusnak beállni, de szerettem volna megosztani veletek a tapasztalataimat, hátha valaki az én posztom miatt szánja rá magát az egyik sorozat nézésére! :)

Ti szoktatok sorozatokat nézni? Mit néztek jelenleg, melyik a kedvencetek? :)



4 megjegyzés:

  1. Imádtam a HIMYM-t! :) Én is minden sorozatot kivégzek kis idő alatt, nagyon bele élem magam! :) Ajánlom még a Big Bang Theoryt-t. Angolul nézem, legtöbbször a felét se értem mégis szarrá röhögöm magam rajta :) Sajnálom mindet, aminek vége van, mert hiányoznak a szereplők, tényleg mindig keresni kell új néznivalót! Szép napot Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Bing Bang Theory-t én is néztem, nagyon szerettem, bár ha jól emlékszem csak a 3. évadig jutottam, lehet újrakezdem! :P Pár napja végeztem a Devious Maid-sel, most egyelőre pihi van, mert ha sorozatozok nagyon rá tudok függni, olyannyira, hogy megszünik a külvilág, a kapcsolatokat pedig ápolni kell! :D Neked is szép napoot! :*

      Törlés
  2. Született feleségeknek újra neki esek mert az 5.évad után abbamaradt a dolog. Jelenleg amit nézek, Búra alatt, The Walking Dead, Vikingek, Trónok harca, amit akarok még, de nem jutottam el odáig, az a Törvény nevében. Én még nagyon szerettem a Szex és New Yorkot, és a Kés/Alattot, az Odaátot elkaszáltam magam, jah és a nagy kedvencem még a Gyilkos elmék: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeknek a többségét én is nagyon szeretem! :)) A Walking Dead-et nem láttam, de fontolgatom, hogy elkezdem, csak most valami viccesre vágyom! :P A Szex és New York szerintem minden lánynál alapmű! :) A Gyilkos elmék mellett nekem még a Dr. Csont a kedvencem! :P Jah és az Odaát! *.* Imádom! :D Puszii Neked! :*

      Törlés