2014. augusztus 6., szerda

Júliusi kedvenceim

Elsőkörben szeretném megmutatni nektek a hónap kedvenceit. Szeretném, ha ebből majd rendszer lenne, hiszen mindig van 1-1 termék, ami új szerzemény illetve olyan is akad, amit a régiek közt kotorászva újra felfedezek magamnak! :) Én is nagyon szeretem az ilyesfajta posztokat olvasgatni másoknál, mert mindig találok valami újdonságot, ami talán nekem is beválhat! Remélem ezt ti is szeretni fogjátok! :)


A júliusom elég termékeny volt, ami a zsákmányolást illeti. Próbálom messze elkerülni a drogériákat, de annyira nagy a kísértés..tudjátok. :P Talán kevesebbet kéne böngésznem a blogokat, így kisebb a kockázata annak, hogy 'must have' darabokra bukkanok. Vagy inkább zároltatom a számlám.. azt hiszem ez lesz a megoldás! :D
Nem is fecsegek tovább, lássuk miket használtam a legsűrűbben júliusban! :)


Ziaja természetes olíva micelláris víz: Rá egy véletlen folytán bukkantam. Épp parfümöket szaglásztam, amikor megpillantottam ezt a vizet az egyik center állványon. Csak pislogtam, mint hal a szatyorban. Az ára mégjobban odavonzott, ha jól emlékszem 400-500 ft között árulták. Kb. 2 hete használom és azt kell mondjam, hogy ezalatt nekem nagyon bevált, olyannyira, hogy felváltotta a Garnier micvizét (whaaaaat? :O). Igen! :D Nagyon kíméletes, szépek az összetevők is, szemészetileg- és bőrgyógyászatilag tesztelt ill. kontaktlencsét viselők is nyugodtan használhatják! Mintha picit könnyebben és gyorsabban oldaná a festéket mint a Garnier, nekem még nem okozott egyszersem irritációt, szóval elhiszem amit ígér! :D Persze még tesztelgetem, jövőhéten elutazom, így tökéletes utitárs lesz a maga 200 millijével! :)
Himalaya Herbals nim arclemosó gél normál és zsíros bőrre: Mivel a híres nim pakolás nekem is bevált, Evelin hatására gondoltam teszek egy próbát az arclemosóval is.. és de jól tettem! :) Kis borsónyi is elég belőle, nagyon jó az illata és teszi a dolgát. Használata után puha az arcbőröm, mint egy babapopsi! :)
Sun Dance 30 faktoros mattító naptej arcra: Ha nyárról van szó, én nagyon tudatos vagyok! Amúgyis, illetve van egy (már) enyhe napallergiám kiskorom óta. Épp az éves naptej-vásárló körutam futottam, amikor megláttam ezt. Kiváncsivá tett a mattító tulajdonsága, így hát jött velem. Azóta mindennap használom, mivel nem használok alapozót, így sminkalapként van bevetésen és nagyon jól szuperál, nem mellesleg a kicsiny lelkem is nyugodtabb, hogy védem magam a csúnya UV-ktől! :) A finise nem teljesen matt, inkább félmattnak mondanám! :)
Dolce & Gabbana - Light Blue: Számomra ez A nyári parfüm. Nagyon szeretem, júliusban többnyire ezt fújtam magamra. Sajnos már csak pár fújásnyi van belőle, ezért nagyon szomorú vagyok. Állítólag van egy dupe-ja a La Rive-től, mindenképp megszimatolom majd! :)
Rival de Loop Hydro Aqua Spray: Ez egy frissítő spray, úgy is mondhatnám testpermet spray kiszerelésben. Nagyon jól jön a tikkasztó, fülledt hőségben, szuperül felfrissít miközben a sminkben nem tesz kárt. 300 ft-ért jó vásár! :) Illata nem igazán van, de én azt nem is várom el! :)


Essence Colour Flash #4 türkiz szempillaspirál: Szuper ez a spirál, nagyon feltudja a dobni a legegyszerűbb sminket is. Mivel júliusban kijutott nekünk a borongósabb (nem esős) időből, ezért sűrűn nyúltam hozzá. Rajtam a nagy meleget nem annyira szereti, nap végére lefolyik az alsó pilláim tövébe, olyankor úgy nézek ki mint egy kék panda, de a szelesebb, hűvősebb időkben jól működött! :)
Manhattan Trio Effect Blush: Ez a kis kompakt régi darab, nem szerettem, mert amikor megvettem és kipróbáltam nagyon porzott, így el is tettem a fiók mélyére. Most újra megpróbálkoztam vele egy jobb minőségű ecsettel, így már nem porzik annyira! Pirosítót nem használok nyáron, viszont ezt a barackos-korall színt sokat használtam a szemhéjamra füstösítve, tusvonallal és mit ne mondjak nagyon jól nézett ki! A bronzosítást is ezzel oldottam meg. Szép, visszafogott, természetes hatást lehet vele elérni. A highlight nem rossz, de nem is vagyok elájulva tőle! :D Ha nem porzana ennyire jobban tudnám szeretni! :)
Essence All about Matt! púder: Vágytam egy könnyedebb púderre, mert a Catrice All Matt Plus nyárra nekem nehéznek bizonyult, nagyon izzadtam alatta! :/ Nagyon sok jót olvastam erről a fajtáról, így hát őt szereztem be. Aránylag új darab, 2 hete került hozzám, még tesztelgetem, eddig jóban vagyunk! :)
Makeup Revolution - Iconic 2 paletta: Szinte csak ezt a palettát használtam júliusban. A bronzos árnyalatokat kivéve az összes szín megfordult a szemhéjamon ebben a hónapban! :) Nagyon szép sminkeket lehet készíteni ezzel a palettával, bátran ajánlom mindenkinek, mert nagyon jól kihasználható! :)
Maybelline Eye Studio Lasting Drama gél állagú szemhéjtus: Az egyetlen tus, ami nem folyik le rólam ebben a tükörolvasztó melegben. Mivel a napfénytől, klímától általában könnyezik a szemem, ezért sajnos az alsó vízvonalon ez sem marad meg hibátlanul. Ha van valami lerobbanthatatlan tippetek, szívesen fogadom! :D Felső szemhéjon egyébként nagyon tartós, a cicafarok is szépen megmarad. Nap végére csak minimálisan veszít az intenzitásából, egy rossz szavam nem lehet rá, ő nem tehet róla, hogy a klímától emos vagyok! :)
Essence Soft Blond szemöldökceruza: Nagy a szerelem, vannak apróbb hibái, de szerintem megtaláltam az én színemet. Szemöldökös poszt 'coming soon'! :D
Essence Gél Vízálló szemceruza 'Urban Jungle': Nagyon jó kis cerkák ezek a Gél szemceruzák. Tényleg tartósak és úgy néznek ki felvitelkor, mintha egy tust használtunk volna. Nem mocorognak, egész nap bírják a szemhéjon, mégis könnyű lemosni. Nekem az alsó vízvonalon sajnos ez sem hibátlan, tudjátok, a könnycsatornáim.. :D
Essence Effect hosszantartó szemceruza 'Steel-Smurf': Erről a szemceruzáról már írtam ITT, a véleményem azóta sem változott. Imádom, gyönyörű! :)


Az ajkaim ápolásáról az eos tojások gondoskodtak, nagyon szeretőm őket. Részleteket ITT találtok róluk! :)


Júliusban a rúzsoké volt a főszerep. Nagyon szeretem a rúzsokat, azon belül is a rúzsceruzákat, szerintem ez látszik is! :D
Avon - Caressing Coral: Egy gyönyörű szép korall rúzs. Szépen kopik, átlagos a tartóssága. Legtöbbször ezt kentem fel! :)
Essence - 11 Nude Love: Az Essence rúzsokat nem annyira szeretem a textúrájuk miatt, ami rajtam picit csomós és beül a ráncokba. Ez a rúzs egy picit más, ő nem annyira macerás és nagyon szép természetes színt ad az ajkaknak. Ha füstös szemeket csináltam, őt vettem elő.
MeNow Longlasting Lipgloss 03: Egyik ebay-ezésem közepette bukkantam erre a rúzsra, egyből a kosaramban landolt. Leginkább az Aden folyékony rúzshoz tudnám hasonlítani, teljesen matt a finise, az ivást nagyon jól bírja. 300 ft-ot simán megér, még fogok rendelni más árnyalatokat is! :P
Lovely Color Wear hosszantartó ajakceruzák: Annyira örülök, hogy őket megvettem! Nagyon tartósak, szépen kopnak és ami a legdurvább, hogy matt a finisük. :) Picit mű cukorka illatuk van, de nem olyan vészes. A piros még az ajkakat is befogja, egyszerűen szuperek!
Catrice Pure & Shine Colour Lip Balm: Nahát, csak nem rúzsceruza? :D Ezek a Catrice ajakceruzák fantasztikusak, színt ad a szájnak és tényleg hidratálnak is. Könnyen illetve hamar kopik az tény, de annyira egyszerű a használata, hogy seperc alatt újra lehet kenni! :) A Go Flamingo, Go!-t szinte  kétnaponta használtam! :P
Miss Sporty Instant Colour & Shine ajakfény ceruzák: Ajakfény??? Nem is értem! :D Nézzétek csak meg ITT! Nagyon szeretem ezeket a ceruzákat, alig várom, hogy egy kicsit hűvösebb idő legyen, hogy a 2 lilás árnyalatot is használhassam! :)


Ezek lettek volna az én havi kedvenceim, nagyon kiváncsi vagyok, hogy a tiétek mi volt, ezért nyugodtan írjátok meg kommentben! :) További szép estét Nektek! :P

5 megjegyzés:

  1. Azta, mennyi minden :D De nagyon szuper dolgok kerültek ebbe a bejegyzésbe, joggal :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sok dolgot használok! :P Főleg, ami a rúzsokat illeti.. mániám, le kellene szoknom, mert már ellepnek.. :$ :D

      Törlés
  2. Máris ért a posztod valamit. Találtam kívánságlistásokat. :) Ziaja micellás víz és Gél ceruza.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :* Remélem neked is beválnak majd! :)))

      Törlés
  3. Szia! A blogom kapott egy vándordíjat, amit szeretnék Neked is továbbadni! :) Ha esetleg már korábban megkaptad a díjat, nyugodtan eldöntheted, hogy "kitöltöd"-e még egyszer :)
    http://blogofpetra.blogspot.hu/2015/02/dijat-kaptam-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés